40 de zile pentru viață – campanie la Londra

Religia în lume

40 de zile pentru viață – campanie la Londra

Gruparea americană pro-life “40 Days for Life“ (40 de zile pentru viață) trece Atlanticul și va începe pentru prima oară o campanie în Londra la 22 septembrie.

Gruparea americană pro-life “40 Days for Life“ (40 de zile pentru viață) trece Atlanticul și va începe pentru prima oară o campanie în Londra la 22 septembrie, în conjuncție cu lansarea campaniei de toamnă din SUA. Anunțul de pe situl grupării afirmă că în fața clinicii de avorturi “Marie Stopes“ din centrul Londrei se va desfășura o veghe de rugăciune constantă, 24 de ore pe zi, timp de 40 de zile, adică din 22 septembrie până în 31 octombrie. Respectivele zile vor include și alte momente de rugăciune, post și proteste pașnice.

“Marie Stopes International“ a fost recent subiectul unor controverse datorită unei reclame pentru televiziune în care femeile care ar putea fi gravide erau îndemnate să contacteze organizația. În această reclamă, mai multe femei îngrijorate, în situații de zi cu zi, aveau afișată deasupra întrebarea “Are you late?“ (Ți-a venit ciclul?). Autoritatea privind Standardele din Publicitate a dat acordul pentru reclamă să fie difuzată. Paul Tully, secretar general al Societății pentru Protejarea Copiilor Nenăscuți (SPUC), afirma la 5 august că reclama la avort, chiar și indirectă, este “indecentă și neonestă“. La clinicile “Marie Stopes“ se fac anual 65.000 de avorturi.

Comentând despre viitoarea campanie pro-life, de sorginte americană, președintele SPUC, John Smeaton, scria la 3 septembrie că “nu este doar o invitație sau o campanie de conștientizare având ca țintă Bisericile și organizațiile pro-life; este o invitație personală pentru fiecare persoană în parte, la rugăciune, post și acțiune.“ “Dacă ești pro-life și îți pasă de soarta copiilor nenăscuți, îți pasă de nenumăratele femei afectate de avort, dacă vrei să ajungi la bărbații care ar fi trebuit să fie tați, dacă dorești să faci ceva pentru a salva vieți și a schimba cultura morții cu o cultură a vieții, atunci angajează-te în campania 40 Days for Life.“