Campanie pentru schimbarea percepției negative asupra Islamului
O fundație independentă a lansat luni, 7 iunie 2010, o campanie de publicitate în Regatul Unit, prin care să schimbe percepția negativă a majorității britanicilor asupra Islamului.
O fundație independentă a lansat luni, 7 iunie 2010, o campanie de publicitate în Regatul Unit, prin care să schimbe percepția negativă a majorității britanicilor asupra Islamului, de multe ori asociat cu terorismul și reprimarea drepturilor femeilor.
Campania afișază în metroul și autobuzele din Londra această imagine convenabilă a musulmanilor și a femeilor musulmane, voalate sau nu, lansând mesaje scurte cum ar fi "Cred în drepturile femeilor" sau "Cred în dreptatea socială". Aceste fraze sunt urmate de: “De asemenea, și Mahomed“.
Intitulată "Inspirat de Mahomed“, campania este "proiectată pentru îmbunătățirea înțelegerii islamului și a musulmanilor", a declarat într-o declarație organizația "Exploring Islam Foundation“ (FEI), care a și plătit afișele.
Finanțată prin donații private, FEI va elimina prejudecățile vizavi de Islam.
Conform unui sondaj efectuat pe internet de către institutul YouGov, pe un eșantion de 2152 persoane, 58% dintre adulții intervievați asociază Islamul cu extremismul, iar 69% consideră că Islamul încurajează asuprirea femeilor.
"Suntem preocupați de modul în care credința noastră este percepută de populație. Vrem să încurajăm mai buna înțelegere a ceea ce musulmanii britanici sunt", a declarat Aly Remona, director de campanie al FEI. (Bogdan Roman)