Emisiune de mărci poștale dedicată Oficiului pentru Informații Integrate, introdusă de Romfilatelia
Romfilatelia introduce în circulație o emisiune de mărci poștale dedicată Oficiului pentru Informații Integrate, introdusă de Romfilatelia, va putea fi achiziționată începând de vineri, la toate magazinele Romfiliatelia din București și din țară.
Sub numele "România - Intelligence Strategic", emisiunea de mărci poștale este alcătuită dintr-o marcă poștală cu valoarea nominală de 8,10 lei și un plic prima zi, iar ca forme de machetare au fost folosite coala de 32 de timbre și minicoala de 6 timbre + 3 vinietă, informează un comunicat de presă al Romfilatelia.
"Timbrul emisiunii reproduce logo-ul Oficiului pentru Informații Integrate, al cărui element heraldic — imaginea bufniței — transpune semnificațiile mitologice pozitive ale înțelepciunii, cunoașterii și studiului, calitatea vederii sale nocturne semnificând dispersarea ignoranței și facilitarea accesului anticipativ la adevăr și cunoaștere. Acestora li se asociază simbolistica cercului, element ce sugerează unitatea, integralitatea și echilibrul atât la nivel profesional-analitic, cât și al cooperării inter-instituționale dezvoltate de această structură integratoare. Alăturarea pieselor de șah în ansamblul graficii simbolizează starea de veghe, observare (Turnul), elementul dinamic care înaintează permanent pentru atingerea țelului propus (Pionul), respectiv obiectivul ce trebuie atins (Regele). Fundalul reprezintă șirul de numere binare care trimite cu gândul la informația electronică", se mai precizează în comunicatul de presă.
Minicolile emisiunii de mărci poștale conțin o imagine vizibilă în UV, respectiv o pasăre-observator ce apare dintr-un con de umbră.
"În decursul celor opt ani de existență se poate spune că Oficiul pentru Informații Integrate a devenit un exponent al societății cunoașterii, oferind alternativa unei organizații bazate intra și inter-instituțional pe cunoaștere, convertirea acesteia în plus-valoare reprezentând cheia succesului și competitivității în societatea în care trăim. Printre principiile care ghidează desfășurarea activității Oficiului se numără «need to know» - «need to share», cultura de sharing, knowledge worker", se mai arată în comunicatul Romfilatelia.