Pe 18 februarie începe simularea evaluării naționale pentru elevii clasei a VIII-a
Pe data de 18 februarie va începe simularea evaluării naționale pentru elevii clasei a VIII-a din anul școlar 2013-2014 cu proba scrisă la Limba și literatura română, urmând ca pe data de 19 februarie elevii să susțină simularea la Matematică, iar pe 20 februarie de cea la Limba și literatura maternă pentru elevii aparținând minorităților naționale.
Pe data de 7 martie se vor afișa rezultatele, conform calendarului simulărilor aprobat de Ministerul Educației Naționale (MEN).
Pe 3 martie va începe simularea probelor scrise ale examenului de bacalaureat național pentru elevii claselor a XI-a și a XII-a din anul școlar 2013-2014 cu proba scrisă la Limba și literatura română, pe 4 martie se va desfășura proba scrisă la Limba și literatura maternă, iar pe 5 martie elevii vor susține proba scrisă obligatorie a profilului, urmând ca pe 7 martie să se desfășoare simularea probei scrise la alegere a profilului și specializării. Pe 14 martie vor fi anunțate rezultatele.
Pentru anul școlar 2013-2014, simularea probelor scrise ale examenului de bacalaureat național pentru elevii clasei a XI-a se vor organiza pentru următoarele discipline: Limba și literatura română, Limba și literatura maternă (pentru elevii de la toate filierele, profilurile și specializările care au urmat studiile liceale într-o limbă a minorităților naționale), Matematică și Istorie.
Pentru elevii clasei a XII-a, disciplinele vor fi: Limba și literatura română, Limba și literatura maternă, Matematică, Istorie, Fizică, Chimie, Biologie, Informatică, Geografie, Logică, Argumentare și comunicare, Psihologie, Economie, Sociologie, Filosofie.
"Rezultatele obținute de elevi la simularea evaluării naționale pentru absolvenții clasei a VIII-a și la simularea probelor scrise ale examenului de bacalaureat național sunt analizate la nivelul fiecărei unități de învățământ în care s-au desfășurat simulările naționale din anul școlar 2013-2014, prin discuții individuale cu elevii, dezbateri la nivelul clasei, ședințe cu părinții, precum și la nivelul consiliului profesoral, în vederea adoptării unor măsuri pentru îmbunătățirea performantelor școlare", precizează MEN.