Festivalul Măşti Europene, la cea de-a 9-a ediție

Social

Festivalul Măşti Europene, la cea de-a 9-a ediție

    • Festivalul Măşti Europene, la cea de-a 9-a ediție
      Festivalul Măşti Europene, la cea de-a 9-a ediție

      Festivalul Măşti Europene, la cea de-a 9-a ediție

În perioada 23-24 noiembrie, Teatrul Masca va găzdui cea de-a noua ediţie a festivalului Măşti Europene la...Masca.

Teatrul "Satiricus Ion Luca Caragiale" din Chişinău este invitatul special al acestui an care va prezenta publicului bucureştean trei spectacole de excepție: "Cerere în căsătorie", după Anton P.Cehov, "Made în Moldova", după un text de Constantin Cheianu și "Carmen", de Prosper Merimee.

"Fondat în 1990 de Alexandru Grecu, Teatrul «Satiricus Ion Luca Caragiale» este un teatru modern ce folosește un text incitant sintetizat organic cu dansul, cântecul și expresia corporală. Vă invităm să vizionați niște spectacole extraordinare, adevărate demonstrații cu actori talentați, expresivi, de o energie debordantă", declara Mihai Malaimare, Directorul Teatrului Masca, pe blogul Teatrului Masca.

Programul Festivalului: sâmbătă 23 noiembrie la ora 20.00 - "Cerere în căsătorie", duminică 24 noiembrie la ora 15.00 – "Made în Moldova" și tot duminică, de la orele 20.00 - "Carmen".

Biletele se pot procura de la casa de bilete a teatrului sau online, de pe site-ul masca www.masca.ro. Prețul unui bilet variază între 10 și 30 lei.

Pe siteul Teatrului Masca este menționat că "proiectul s-a născut în anul 2005, din sentimentul că nu suntem singuri, din conștiința faptului că teatrul pe care îl propunem spațiului cultural românesc – un teatru non-verbal, axat pe gest și expresie corporală – se înscrie într-o rețea europeană a instituțiilor sau persoanelor cu același crez artistic. Ca un exemplu concret al acestei apartenențe, Teatrul Masca face parte din rețeaua Lecoq. Ca urmare a sentimentului de apartenență la o comunitate europeană, a apărut în mod firesc inițiativa Festivalului «Măști europene la…Masca».

Familiarizarea publicului românesc și a oamenilor de teatru din țară cu un stil teatral aparte, foarte puțin practicat în România, acela a teatrului de mișcare, gest, pantomimă, expresie corporală și clovnerie, a fost mobilul ce a determinat nașterea noului festival".