Studiu despre tehnologia informatică în facultățile din America
Aproximativ 55% dintre președinții facultăților din America chestionați asupra acestui lucru declară că au remarcat o creștere a fenomenului de plagiat în ultimul deceniu, conform unui studiu al Centrului Pew Reseach intitulat „Revoluția digitală și educația superioară”.
Studenții facultăților americane plagiază din ce în ce mai mult și internetul joacă un rol semnificativ în acest trend, relatează un studiu al Centrului Pew Research.
Aproximativ 55% dintre președinții facultăților din America chestionați asupra acestui lucru declară că au remarcat o creștere a fenomenului de plagiat în ultimul deceniu, conform unui studiu al Centrului Pew Reseach intitulat „Revoluția digitală și educația superioară”.
Studiul arată că cei mai mulți dintre președinții acestor instituții cred că tehnologia informatică este factorul major al acestei creșteri spectaculoase. 89% dintre ei acuză internetul pentru mulțimea de plagiatori din facultățile lor.
Studiul a cuprins 1055 de conducători de instituții superioare americane, private sau publice, despre impactul tehnologiei asupra educației tinerilor. El a fost comandat de prestigioasa revistă „Chronicle of Higher Education”.
Cursurile online pentru studenți sunt apreciate de 51% dintre președinții acestor instituții, care consideră că au aceeași valoare cu cele din clase, pe când doar 29 % dintre oamenii de pe stradă cred același lucru.
Folosirea laptopurilor și smartphone-urilor în clasă este în creștere. Mai bine de jumătate dintre studenți declară că folosesc un laptop în clasă.
Decanii de facultăți din America sunt la curent și cu ultimele curente ale tehnologiei informatice. 87% folosesc un smartphone în fiecare zi, 83% au un computer acasă și 65%un laptop. Jumătate dintre ei folosește un tablet computer și 42% un e-reader.
Traducerea și adaptarea: Pr. Ioan Valentin Istrati
Sursa: http://www.christianpost.com