Dezbatere publică la Iași: „Copiii noștri și nevoia de reformă în educație”

Educaţie

Dezbatere publică la Iași: „Copiii noștri și nevoia de reformă în educație”

    • Dezbatere publică la Iași: „Copiii noștri și nevoia de reformă în educație”
      Dezbatere publică la Iași: „Copiii noștri și nevoia de reformă în educație”

      Dezbatere publică la Iași: „Copiii noștri și nevoia de reformă în educație”

Joi, 18 februarie 2016, de la ora 18:00, în Aula Academiei Române - Filiala Iași va avea loc dezbaterea publică intitulată „Copiii noștri și nevoia de reformă în educație”. Evenimentul este organizat de Asociația Profesorilor de Istorie din județul Iași, Asociația CHRONOS XXI, Asociația ANAMNESIS, APOR - Asociația Părinți pentru Ora de Religie Iași, Asociația PRORELIS, Fundația IF 2000 și Societatea de Geografie din România - filiala Iași.

Joi, 18 februarie, Aula Academiei Române - Filiala Iași (Bulevardul Carol I nr. 8, vis-à-vis de Casa Universitarilor) va găzdui dezbaterea publică „Copiii noștri și nevoia de reformă în educație”. Printre temele care vor fi discutate de părinți, profesori și elevi, se numără și următoarele dileme: Cum se poate armoniza parteneriatul dintre familie, corpul profesoral şi Administraţie? Cum va reuși școala să se modernizeze fără a afecta vechile noastre valori? Cum putem fi europeni fără a pierde iremediabil identitatea națională?

„Nevoia de reformă în sistemul de învățământ românesc este resimțită mai mult sau mai puțin de cei implicați în școala de astăzi: elevi, părinți, profesori, comunități locale. Părinții doresc pentru copiii lor o educație completă, care să le permită multiple posibilităţi de afirmare. Profesorii au dorința de a fi utili elevilor și speră că, în sfârşit, profesiunea lor se va bucura de recunoaşterea cuvenită. Elevii își doresc o școală prietenoasă, care să  le motiveze nevoia  de învățare, pentru o împlinire optimă. În pofida a ceea ce se crede, elevii vor să înveţe. Educaţia este un parteneriat între familie, corpul profesoral şi Administraţie. Un învăţământ bun este rezultatul colaborării permanente între cele trei părţi”, se arată în comunicatul evenimentului.

Citește despre: