Lucrări metodico-științifice pentru gradul didactic I în învățământ, la Bacău

Arhiepiscopia Romanului şi Bacăului

Lucrări metodico-științifice pentru gradul didactic I în învățământ, la Bacău

    • Lucrări metodico-științifice pentru gradul didactic I în învățământ, la Bacău
      Lucrări metodico-științifice pentru gradul didactic I în învățământ, la Bacău

      Lucrări metodico-științifice pentru gradul didactic I în învățământ, la Bacău

Profesorii de religie din două unități de învățământ ale județului Bacău au susținut marţi, 23 februarie 2021, activități online speciale la clasă și lucrări științifico-metodice pentru obținerea gradului didactic I în învățământ.

Acestea s-au desfăşurat cu binecuvântarea Înaltpreasfințitului Părinte Ioachim, Arhiepiscopul Romanului și Bacăului, în prezența părintelui Adrian Alexandrescu, inspector pentru disciplina religie în cadrul Inspectoratului Școlar Județean (ISJ) Bacău. Din comisia de evaluare au făcut parte: pr. prof. univ. dr. Viorel Sava, pr. conf. univ. dr. Dan Sandu (Facultatea de Teologie Ortodoxă ”Dumitru Stăniloae” din Iași), și pr. prof. dr. Adrian Alexandrescu. Diaconul Alin Ionuț Chiper de la Școala Gimnazială ”George Bacovia” din Municipiul Bacău a susţinut lucrarea ”Educația religioasă în spațiul public european. O evaluare comparativă din perspectivă românească”. Profesorul de religie Cozma Eugen Teoharie de la la Colegiul Tehnic ”Dimitrie Ghika” din Comănești a susţinut în aceeaşi zi lucrarea pentru obținerea gradului didactic I în învățământ intitulată ”Dimensiuni educative ale artei religioase”. Comisia de evaluare a fost alcătuită din: pr. conf. univ. dr. Dorin Opriș, pr. lector univ. dr. Șușman Dragoș, cadre didactice ale Facultății de Teologie Ortodoxă din Alba Iulia și pr. prof. dr. Adrian Alexandrescu. După prezentarea conținuturilor lucrărilor, au avut loc expunerile referatelor alcătuite de către conducătorii științifici care au înfățișat sintetic atât noutățile aduse literaturii de specialitate, cât și argumentele acordării notelor maxime.

Citește despre: