Mentorii eutanasiei şi avortului folosesc argumente naziste

Familie

Mentorii eutanasiei şi avortului folosesc argumente naziste

Jurnalul Vaticanului, L'Osservatore Romano, a sugerat că medicii care avortează fetuşii şi susţinătorii eutanasiei folosesc acelaşi argumente ca naziştii din Germania care exterminau în masă evrei în programul de eugenie.

Articolul, apărut pe 5 mai, este semnat de Lucetta Scaraffia, un faimos istoric  şi jurnalist  italian, raportează portalul christianpost. El a dovedit cu documente că eugenia nazistă declara că cei bolnavi în faza terminal şi cei cu dizabilităţi trebuie lăsaţi să moară şi doar cei puternici să supravieţuiască. Eminenţa cenuşie a acestei teorii monstruoase au fost doi cercetători germane, Karl Binding şi Alfred Hoche, cu un deceniu înainte de venirea naziştilor la putere.

Cartea lor din 1920, „Permiterea distrugerii vieţii nevrednice de trăit” propune ca oamenilor neputincioşi să li se ofere „o moarte din milă”.

„O definiţie care a pavat calea către eliminarea celor bolnavi şi slabi, permiţând aceste crime să fie justificate cu o motivaţie apreciabilă moral: aceştia vorbesc despre moartea caritabilă (Gnatentod). Aceste cuvinte sunt astăzi folosite în scrierile multor bio-eticieni contemporani şi politicieni, care sprijină eutanasia şi avortul” a scris Scaraffia.

„Dispreţul pentru viaţa umană imperfectă, bazat pe estimarea abilităţilor ştiinţei, arată că eugenia încă trăieşte şi nu a fost distrusă odată cu trecutul nazist” a scris Scaraffia.

Practicile eugenice sunt însă larg răspândite în lumea de astăzi, diluate sau fardate discret cu motivaţii morale sau de performaţă. Menţionăm astfel selecţia aberantă a modelelor feminine în industria modei, ceea ce duce la anomalii, anorexie şi mutilare a acestora, criteriile de orice fel folosite la angajarea personalului, unde look-ul, înălţimea, greutatea, pot deveni arme împotriva celui ce doreşte angajarea, discriminarea atroce din multe ţări a celor bolnavi, cu dizabilităţi sau lipsuri. De la vedeta cioplită pe photoshop ca să arate silfidic până la absenţa trapelor pentru cărucioare pe străzile oraşelor din România, toate acestea sunt semnele unei adânc înrădăciante fobii de omul altfel, slab, bolnav, neputincios.

De asemenea, frecvenţa total disproporţionată a avorturilor embrionilor şi fetuşilor de gen feminin în multe ţări ale lumii arată că eugenia nu este doar o anomalie a trecutului, ci semnul unei cruzimi asumate discret şi care respinge pe cel mai slab, instaurând supremaţia celor puternici.