Salată de fasole

Blamată pentru conținutul caloric, fasolea este, de fapt, una dintre legumele cele mai nutritive care, consumată cu moderație, poate chiar contribui la scăderea în greutate.

Pentru a prepara această salată, aveți nevoie de următoarele ingrediente:

  • jumătate de conservă de 400 g cu fasole roșie
  • jumătate de conservă de 400 g cu fasole albă
  • jumătate de avocado
  • o legătură de pătrunjel verde tocat
  • 2-3 fire de ceapă verde tocate
  • 4-5 ridichi tăiate sferturi sau rondele.

Scurgeți fasolea și clătiți-o cu apă rece din abundență, după care lăsați-o la scurs într-o strecurătoare.

Încingeți bine o tigaie neaderentă și adăugați fasolea. Prăjiți la foc mediu, până ce fasolea se deschide iar apa este evaporată.

Transferați-o apoi într-un bol, adăugați restul ingredientelor și asezonați cu sare și puțin ulei de măsline.

*Salata se poate face și cu fasolea negătită, doar bine scursă, după ce ați trecut un jet de apă rece peste ea.

Cantitățile sunt pentru 2 persoane.

Poftă bună!

Citește alte articole despre: fasole, avocado, pătrunjel, mâncare de post, ceapă verde

De la același autor

Ultimele din categorie