Smoothie energizant cu semințe de chia

Zilele solicitante, lipsa timpului liber, a orelor de odihnă sau programul prelungit la serviciu "storc" organismul de energie și concentrare, eficiența fiind astfel mult scăzută.

Pentru a prepara smoothie-ul de astăzi aveți nevoie de următoarele ingrediente:

  • o banană coaptă
  • jumătate de cană de căpșune
  • o cană cu lapte de migdale sau lapte de soia
  • o lingură de semințe de chia.

Mixați toate ingredientele cu ajutorul unui blender și consumați imediat, deoarece lăsate în umezeală, după 10 minute, semințele de chia se umflă, iar smoothie-ul dumneavoastră va deveni gelatinos.

*****

Semințele de chia sunt foarte bogate în acizi grași omega-3, proteine, fibre ușor digerabile, antioxidanți, vitamine (A, B, E, D) și minerale (calciu, fosfor, potasiu, sulf, fier, iod, cupru, zinc, sodiu, magneziu, mangan). Mai multe informații puteți găsi aici.

*Materialele de pe acest site au caracter informativ. Înainte de a începe orice fel de tratament naturist trebuie să faceți un test de alergie la tipurile respective de produse. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră, înainte de a începe o cură sau un tratament naturist.

De la același autor

Ultimele din categorie