Mic dejun sățios și sănătos

Micul dejun nu doar că asigură energie pentru prima parte a zilei, dar ajută și organismul să își regleze metabolismul, stimulând astfel scăderea în greutate, atunci când este cazul.

Pentru acest mic dejun, aveți nevoie de următoarele ingrediente:

  • 2 felii de pâine din cereale integrale cu semințe
  • jumătate de avocado
  • 2-3 roșii deshidratate, uscate la soare sau proaspete
  • 4-5 măsline
  • 2 portocale
  • o lingură cu suc de lămâie
  • sare și piper
  • o lingură cu ulei de măsline presat la rece
  • jumătate de ceașcă cu caș, telemea sau brânză feta (cubulețe)
  • pătrunjel verde tocat mărunt.

Avocado se amestecă cu uleiul de măsline, sarea, piperul, sucul de lămâie și pătrunjelul.

Pasta obținută se folosește la tartinarea feliilor de pâine, care se vor consuma alături de restul ingredientelor amintite.

Portocalele se storc și consumă sucul sau, ideal este să le consumați ca atare sau să le faceți smoothie, pentru a beneficia și de fibrele pe care acestea le conțin, reducând astfel nivelul de glucoză și colesterol din sânge.

Poftă bună!

De la același autor

Ultimele din categorie