Prânz cu pește și orez

Peștele este una dintre cele mai sănătoase surse de proteină, în special când vorbim de pește de captură, pescuit din ape curate.

Pentru a prepara această rețetă, aveți nevoie de următoarele ingrediente:

  • o ceașcă cu orez cu bob lung sau basmati
  • un castravete mic cornishon, tăiat rondele
  • 250 g de roșii cherry tăiate în jumătate
  • o ceapă mică roșie, tăiată solzișori
  • o bucată de pește de mărimea unei palme
  • 2 linguri cu făină de porumb
  • sare și piper, după gust
  • ulei de măsline presat la rece
  • suc de lămâie proaspăt stors.

Orezul se pune la fiert în apă cu puțină sare, iar când este gata, dacă acesta nu a absorbit toată apa la fiert, se transferă într-o strecurătoare deasă și se lasă la scurs 5-10 minute.

Peștele se asezonează cu sare și piper și se trece prin făina de porumb. Se scutură excesul și se prăjește în ulei încins cam 3-4 minute, pe fiecare parte, în funcție de cât de groasă este bucata de pește.

Puneți pe o farfurie legumele, asezonați-le cu sare, ulei și suc de lămâie și amestecați-le. Alături puneți o ceașcă de orez și apoi bucata de pește. Asezonați totul cu piper proaspăt măcinat.

Poftă bună!

De la același autor

Ultimele din categorie