Smoothie energizant pentru susținerea efortului fizic

Sportul intens sau chiar drumurile lungi, parcurse pe jos, necesită un surplus energetic pe care ni-l putem procura din alimentație.

Pentru a prepara acest smoothie, aveți nevoie de următoarele ingrediente:

  • o banană bine coaptă
  • 200 ml de apă de cocos
  • 200 ml de iaurt neîndulcit
  • 3 linguri cu mix de fructe de pădure
  • o linguriță cu mix de fructe deshidratate tocate mărunt
  • 3 linguri cu tărâțe de ovăz
  • o linguriță cu vârf de pulbere de cacao neîndulcită
  • o linguriță rasă cu polen.

Mixați toate ingredientele cu ajutorul unui mixer, iar smoothie-ul astfel obținut se consumă imediat după preparare, cu înghițituri mici și dese, cu 40-60 de minute înainte de a merge la sală.

*Materialele de pe acest site au caracter informativ. Înainte de a începe orice fel de tratament naturist trebuie să faceți un test de alergie la tipurile respective de produse. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră, înainte de a începe o cură sau un tratament naturist.

Citește alte articole despre: energie, sport, alimentație, cocoş, ovăz, banane, iaurt, cacao

De la același autor

Ultimele din categorie